לפגישת יעוץ עם ד"ר צבר

    צור קשר

    בוטוקס בגיל 30

    נשים רבות (וגם גברים) תוהים מהו הגיל הנכון בו כדאי להתחיל ולהשתמש בבוטוקס על מנת לשמר את המראה הצעיר ועל מנת למנוע מצב עתידי בו קמטים קבועים יופיע ובפנים ויגרמו להן להיראות מבוגרות יותר. טיפולי בוטוקס בגיל צעיר הם בבחינת "הקדמת תרופה למכה" עבור מי שמראה פנים צעיר חשוב לו.

    בוטוקס בגיל 30

    מהו הבוטוקס?

    בוטוקס הוא שם מסחרי לחלבון המופק מחיידק מסוים, חלבון זה מוזרק ע"י הרופא היישר אל תוך שרירים מסוימים בפנים, ע"מ למנוע הופעת קמטים. חומר זה מאושר לשימוש על ידי ה- FDAA וכיום נשים וגברים רבים בכל רחבי העולם נהנים ממנו במסגרת טיפולי הרפואה האסתטית. הבוטוקס נועד למגוון מטרות כאשר המטרה העיקרית היא "מחיקת" הקמטים באזורים שונים של הפנים, כאשר האזורים הפופולאריים ביותר הם אזור המצח, צידי העיניים ובין הגבות. ההשפעה של הבוטוקס נמשכת כשלושה עד ארבעה חודשים בממוצע. על מנת לשמר את התוצאה, מומלץ לעבור 2-4 טיפולי בוטוקס בשנה, בהתאם למקרה ולצורך.  למידע נוסף על מילוי קמטים וכן החלקת קמטים.

    הזרקת בוטוקס בגיל 30 – הגיל הממוצע יורד

    מדי שנה יורד גיל הנשים והגברים שמעוניינים להתחיל ולהזריק בוטוקס על מנת למנוע הופעתם של קמטים. נכון להיום במדינות שונות בחו"ל גם נשים צעירות בשנות העשרים לחייהן מתחילות להזריק בוטוקס וזאת על מנת למנוע מקמטים וקמטוטים קבועים להופיע בעתיד.

    בחורה צעירה בטיפולי בוטוקס

    נשים רבות אך גם גברים, מטופלים בבוטוקס במטרה להרים את החלק החיצוני של הגבות ובכך לשוות מראה צעיר יותר. הבוטוקס מאושר על ידי ה- FDA המחמיר וע"י גופי בריאות מובילים בעולם, כולל משרד הבריאות הישראלי לטיפולים אסתטיים מסוימים ונחשב כחומר בטוח כאשר מוזרק על ידי רופא בעל נסיון ובעל ידע בתחום.

    ישראל נחשבת ל"מדינת שמש" ולכן רוב הישראלים נאלצים להתמודד עם נזקי השמש כבר מגיל צעיר, הזדקנות מואצת של העור וקמטוטים כבר בגילאים צעירים. מסיבה זו גם בישראל הדרישה לבוטוקס עולה מדי שנה ובשנים האחרונות יש צעירים רבים שעוברים את הטיפול. על כן, בוטוקס בגיל 30 כבר אינו דבר נדיר במחוזותינו.

    בוטוקס מגיל שלושים- דעת מומחים

    מחקרים רבים שנערכו בחו"ל הובילו למסקנה שטיפול בוטוקס הינו בעל השפעה המונעת הופעת קמטים עתידיים. כלומר, נשים או גברים שמתחילים בטיפולי בוטוקס כבר בגילאים צעירים יותר, 30 ואפילו שנות ה20 המאוחרות, כאשר קמטי הפנים שלהם עדיין דינאמיים (קמטים שמופיעים רק במהלך הבעות פנים ונעלמים במצב רפוי), יכולים למנוע מקמטים אלו להפוך לקבועים בגיל מבוגר יותר. למידע נוסף על טיפול בקמטים.

    מומחים רבים טוענים שהזרקה של בוטוקס בגיל צעיר תמנע מצב של כיווץ העור וקימוטו וזאת משום ש"תרופת הפלא" כפי שמגדירים אותה, גורמת להרפיית השריר, אותו שריר שמכווץ את העור ויוצר את הקמטים. נתונים שהתקבלו מאיגוד הפלסטיקאים האמריקאי מצביעים על כך שבשנת 2014 בוצעו בארצות הברית מעל ל- 100,000 טיפולי בוטוקס במטופלים בגילאי 20-29.

    פגישת ייעוץ ואבחון אצל ד"ר צבר מקנה חוות דעת מקצועית המתבססת על נסיון רב שנים בתחום הבוטוקס, ומתאימה במידת הצורך את הטיפול הנכון בהתאם לתוצאות בדיקת הפנים.