לפגישת יעוץ עם ד"ר צבר

    צור קשר

    איך לבחור רופא לתיקון אף

    טיפים לבחירת רופא לתיקון אף

    נכון להיום ישנה אפשרות לבחור מנתח אף שמבצע את הפרוצדורה הניתוחית בדרך הקלאסית הרגילה, פתוחה או סגורה, בהרדמה חלקית או מלאה.

    לעומת זאת, ישנה אפשרות נוספת לבחור ברופא שמבצע תיקון אף ללא ניתוח, שיטה חדשנית שמבטיחה את אותה תוצאה נפלאה וטבעית הרבה יותר, שיטת ניתוח אף ללא ניתוח. במה מדובר? האם באמת יש שיטה כזו? האם יש אנשים בישראל שעברו את הטיפול החדשני הזה וכיצד ניתן לבחור את הרופא הטוב ביותר לביצוע הטיפול בכתבה שלפניכם.

    ניתוח אף קלאסי עם מנתח אף  –  במה מדובר?

    ניתוח אף קלאסי הוא אחד הניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר בעולם בקרב גברים ונשים, אך גם בניתוח בעל התוצאות הכי לא צפויות. הניתוח מתבצע בידי מנתח פלסטי בהרדמה כללית או מקומית. קיימות 2 גישות שונות, האחת נקראת סגורה והשנייה נקראת פתוחה. במהלך ניתוח אף, מבוצעות פעולות שונות הכוללות לעיתים  כריתת סחוסים, שבירה של עצמות האף, שיוף ועוד.

    עבודה של מנתח אף

    ניתוח אף ללא ניתוח – במה מדובר?

    את המונח "ניתוח אף ללא ניתוח" המציא וטבע ד"ר דייויד צבר לאחר נסיון של שנים רבות בתיקון אפים. המונח הזה הפך נפוץ בקרב רופאים רבים אך חשוב להכיר את המקור.

    ניתוח אף ללא ניתוח או "תיקון אף",  אינו מצריך הרדמה כללית, חתכים, שברים, שיופים וכו'. הכל נעשה בגישה חיצונית ומתחת לעור, ללא חדירה של סחוסים ועצמות! בפרוצדורה חדשנית זו מובטחת תוצאה טובה יותר מתוצאה המתקבלת לאחר ניתוח אף,  וזאת ללא תקופת החלמה, ללא סיבוכים מיותרים או תופעות לוואי רבות שכרוכות בניתוח אף עם מנתח אף רגיל.

    בתיקון אף נעשה שימוש בחומרי מילוי שונים שתפקידם לשחזר או לבנות מחדש את צורת האף המבוקשת. כאשר הטיפול מבוצע בידיים מנוסות, התהליך קצר ובטוח והטכניקות החדשניות פשוטות למדי וניתן לחזור לשגרה מיידית בתום הטיפול.

    הטיפול מתאים לבעלי 18 ומעלה ולמקרים שונים ומגוונים: יישור אף עקום, הרמת קצה האף, העלמת גבנון באף, תיקון אף נשרי, תיקון אף שבור, תיקון אף מנותח, תיקון שקעים באף, תיקון קמטים באף ועוד.

    ניתן לצפות בתמונות של ניתוח אף לפני ואחרי בעמוד הזה.

    מנתח אף

    אף אחד לא מעונין שהאף שלו יהייה בעל מראה מאוד לא מחמיא של "אף מנותח". מראה כזה מסגיר את הניתוח שעבר האף. הפתרון של מי שיש לו מראה של "אף מנותח" ושל מי שרוצה לתקן את האף מבלי להגיע למראה מלאכותי שכזה, הוא: ניתוח אף ללא ניתוח או תיקון אף ללא ניתוח, שמביא לתוצאה טבעית ללא מראה מלאכותי.

    יש לקחת בחשבון שניתוח אף ללא ניתוח, רצוי שיתבצע אך ורק על ידי רופא בעל מוניטין ונסיון רב בתיקוני אפים, מנתח אף או רופא בעל תוצאות מוצלחות, כמו  ד"ר דייויד צבר שטבע את המונח "ניתוח אף ללא ניתוח" ועוסק ברפואה אסתטית של הפנים בשיטות ייחודיות, בוגר מצטיין של הפקולטה לרפואה בבריסל משנת 2000,  ונחשב מהרופאים המובילים בישראל בתחום הרפואה האסתטית הלא ניתוחית.

    בוחרים את הרופא הטוב ביותר לתיקון אף או ניתוח אף ללא ניתוח

    • הכנה מקדימה – בחירת הרופא תיעשה לאחר קריאה אודות הרופא, הניסיון שלו, סקירה של: ארגונים רפואיים בהם הוא חבר, המרפאה ומקומות נוספים בהם הוא עובד, תמונות של תוצאות הטיפולים שביצע, תוכניות טלויזיה בהן התראיין ולא פחות חשוב המלצות כתובות והמלצות "מפה לאוזן".
    • כניסה לאתר אינטרנט – נכון להיום לכל מנתח אף בעל מוניטין יש אתר אינטרנט וניתן להיכנס אליו ולקרוא המלצות, מאמרים של הרופא, כתבות וחומרים נוספים שהוא כתב או שנכתבו עליו. בנוסף, רופא בעל מוניטין מוצלח בדרך כלל יפרסם באתר האינטרנט שלו תמונות "לפני-אחרי" של תוצאות הטיפולים שביצע. יש לשים לב שמדובר בתמונות אותנטיות ושלא מדובר בתמונות שיווקיות או תמונות שעברו ליטושים באמצעות תוכנות עריכה.
    • הצעת מחיר ותשלום– לאחר השלב הראשוני של בדיקה אודות ובחירת מנתח אף בו אתם מעוניינים לשם ביצוע ניתוח אף או תיקון אף ללא ניתוח, השלב השני יהייה לקבל הצעת מחיר ולברר אפשרויות תשלום. ברוב המקרים ניתן לחלק את התשלום למספר תשלומים שנוחים ללקוח.
    • ניסיון ומוניטין– חשוב לקחת בחשבון שככל שהרופא יהיה בעל ניסיון רב יותר ובעל מוניטין מוצלח יותר, כך המחיר שלו יהיה גבוה יותר ולכן במקום להתפשר כדאי  לבחור ברופא שיכול להבטיח לכם את התוצאה הטובה והבטוחה ביותר. יש לוודא שהרופא שבחרתם הוא זה שבסופו של דבר יטפל בכם!
    • פגישת ייעוץ – לא לוותר על פגישת ייעוץ עם הרופא. פגישה זו תעזור לכם להכיר את הרופא ולרופא את האפשרות לבצע בדיקה מקיפה של הפנים בכלל ושל האף בפרט, לעבור על הרקע הרפואי שלכם ובהתאם לקבוע אם קיימת התאמה ולאיזו תוצאה ניתן להגיע.

    בהצלחה!