לפגישת יעוץ עם ד"ר צבר

    צור קשר

    שאלות נפוצות

    מה היתרונות של טיפול אסתטי ללא ניתוח?

    ההיבט הבטיחותי שבטיפול אסתטי ללא ניתוח כמו פיסול פנים, אינו ההיבט היחיד שמקנה יתרון מכריע על פני טיפול ניתוחי. קיימים יתרונות רבים נוספים כגון:
    ההליך הרפואי הפיך בעוד שבהליך ניתוחי "אין דרך חזרה".
    התוצאות טבעיות לחלוטין בעוד שבהליך הניתוחי, במקרים רבים התוצאות מסגירות את דבר הניתוח, הדבר בולט במיוחד לאחר ניתוח אף.
    פיסול פנים אינו מותיר אחריו צלקות גלויות או נסתרות בעוד שניתוח, מינימאלי ככל שיהייה מותיר אחריו צלקות.
    בהליך הרפואי הלא ניתוחי לא מוחדרים שתלים, בעוד שבניתוחים מסוימים כמו ניתוח לתיקון סנטר, מוחדר שתל סנטרי שלאורך זמן יכול לזוז ממקומו.
    ברפואה האסתטית הלא כירורגית (ללא ניתוח), הטיפולים מבוצעים ללא חתכים, ללא תפרים, ללא הרדמה חלקית או מלאה, ללא אישפוז וללא צורך בזמן החלמה.
    רובם המוחלט של הטיפולים הלא ניתוחיים הם טיפולי Lunch Time (שניתן לעבור בזמן הפסקת הצהריים), בעוד שניתוחים דורשים זמן רב לפני, במהלך ואחרי הניתוח.
    עלות טיפול ניתוחי, גבוהה לאין ערוך ביחס לעלות טיפול שאינו ניתוחי.
    שורה תחתונה: כולנו מחפשים טיפול בטוח שיביא לתוצאות טבעיות.

    איך אבחר את הרופא הנכון עבורי?

    המחיר הוא לא הכל וידוע שעל טיפול זול משלמים ביוקר..
    לפני שאם מפקידים את פניכם / גופכם, וודאו שהרופא שעומד לטפל בכם אמין, מנוסה, בידקו את ה"רקורד" שלו, חפשו תמונות לפני-אחרי של מטופלים שעברו אצלו טיפולים – וודאו שהתוצאות טבעיות, בידקו באילו חומרים ושיטות טיפוליות הוא משתמש, בקשו לדבר עם יועצת וכבר בשיחת טלפון תוכלו להבין אם הגעתם למקום רציני או ההיפך (יועצת מקצועית מהווה אינדיקציה טובה למקצועיותו של הרופא), חפשו המלצות על הרופא, גילשו באתר הרופא / המרפאה, בקשו לדבר עם הרופא פנים אל פנים לקבלת רושם ראשוני והכי חשוב , הקשיבו לאינטואיציה. היא בד"כ לא טועה ?. לפני כל טיפול, על הרופא להחתים אותך על טופס הסכמה לטיפול וחשוב מאוד שיעבור איתך על תכולת הטופס, יפרט אחד לאחד את כל המידע ויוודא שהבנת לפני חתימתך על הטופס.

    האם הטיפול כואב?

    רוב הטיפולים אינם כואבים ומסתכמים באי נוחות במהלך הטיפול. החומרים בהם אנו משתמשים מכילים ברובם המוחלט חומר הרדמה. כאשר קיים צורך בהרדמה מקומית לפני הטיפול עצמו, חומר ההרדמה יכול ליצור כאב במשך מספר שניות.

    האם הטיפול יקר?

    רבים חושבים שעלות הטיפול שהם נדרשים לשלם, היא עלות המזרק. למעשה, העלות נקבעת גם ע"פ מספר המזרקים או כמות החומרים, אך גם ובעיקר ע"פ נסיונו של הרופא ומקצועייותו. לכן, עלויות גבוהות או נמוכות מעידות לעיתים על איכות הטיפולים וטיב התוצאות. מייד לאחר פגישת הייעוץ עם הרופא, תינתן לך הצעת מחיר ע"פ הטיפולים וסוגי החומרים אותם המליץ הרופא בהתבססו על הבדיקה ועל המידע שקיבל ממך במהלך הייעוץ.

    האם הטיפול בטוח?

    כל החומרים בהם אנו משתמשים מאושרים ע"י משרד הבריאות וגופים מחמירים ביותר ברחבי העולם. גם כאשר כל החומרים והמכשירים מאושרים ועברו את כל הבדיקות הקפדניות, מקצועייותו ונסיונו של הרופא הם אלו שקובעים בסופו של דבר את בטיחות הטיפול עצמו. על הרופא להשתמש באופן מושכל בטכניקות השונות ובאמצעים השונים העומדים לרשותו ע"פ אופי האזור המטופל, רצונו של המטופל והתוצאה הרצויה, כדי להגיע לתוצאה האופטימאלית, ללא סיבוכים מיותרים. דוגמה מצוינת היא השימוש במיקרו-קאנולה אשר באזורים מסוימים, מהווה יתרון עצום מבחינה בטיחותית, ע"פ השימוש במחטים.

    האם הטיפול ישנה את הפנים שלי?

    מטרת הטיפולים אינה לשנות אותך או את הפנים שלך. המטרה היא לשפר את המראה האסתטי של הפנים ומתוך כך לשפר את הרגשתך. כאשר הרופא שמבצע את הטיפול ניחן בראייה אמנותית ובעל ניסיון עשיר בטיפולים לא כירורגיים, תוצאות הטיפול יהייו כאלה שכולם יראו את השיפור, אבל אף אחד לא יבחין שעברת טיפול. זאת האינדיקציה לטיפול מוצלח.

     

    ד"ר צבר, למי הטיפול מתאים ולמי הוא לא מתאים?

    הגיל לא מהווה שיקול בקבלת ההחלטה על התאמה או אי-התאמה, בהנחה כמובן שהגעת לגיל 18. במהלך פגישת הייעוץ, ד"ר צבר יקשיב לך, יבדוק אותך הן במצב רפוי והן במהלך הבעות שונות ויחווה דעתו באם קיימת התאמה לטיפול שיתן את המענה הטוב ביותר עבורך. ד"ר צבר יתן לך הסבר מפורט בנוגע לאזורים שהטיפול בהם יביא לשיפור טבעי ומשמעותי בפנים וההחלטה בסופו של דבר, תמיד בידי הלקוח. חשוב לציין כאן שהטיפולים מתאימים גם לאנשים שעברו ניתוחים, למשל ניתוח אף, ניתוח מתיחת פנים, ניתוח עפעפיים וכו'.
    קיימים מצבים שאינם מתאימים לטיפול, בין היתר: הריון, הנקה, זיהום באזור שבו עומד להתבצע הטיפול, מחלות מסוימות, נטילת תרופות מסוימות כגון "רואקוטן", רגישות לאחד המרכיבים של חומרי הטיפול.

    אני פוחד ממחטים. האם יש טיפול מתאים גם עבורי?

    בעבר, כדי להחדיר חומרי מילוי אל תוך העור או מתחתיו, נאלצו הרופאים להשתמש אך ורק במחטים. כיום, ניתן לבצע פיסול של תווי הפנים ללא מחטים!
    מדובר בצינורית זעירה אורכים וקטרים שונים, המיועדת להזרקת חומרי מילוי באזורים שונים בפנים ובגוף. לצינורית זו הנקראת בשפה המקצועית "מיקרו קאנולה" (Micro Cannula), יתרונות רבים על פני השימוש הקלאסי במחטים:
    גישה קלה לאזורים מרוחקים באזור ההזרקה, קצה מעוגל המאפשר הזרקת החומר ללא טראומה לעור, גמישות רבה של הקאנולה המאפשרת שליטה טובה יותר בהזרקת החומר, הפחתה משמעותית בהיווצרות שטפי דם באזור ההזרקה.

    לכמה זמן מחזיק הטיפול והאם צריך לחזור עליו?

    משך התוצאה של הטיפולים השונים משתנה מאדם לאדם והוא תלוי בכמות החומר, בטכניקת הטיפול, בסמיכות החומר ובאזור המטופל. מאחר וחומרים בטוחים בהגדרתם הינם חומרים הנספגים בהדרגה עד להיעלמותם המוחלטת מהגוף, יהייה צורך לבצע בבוא הזמן טיפולים חוזרים לשימור התוצאה. ד"ר צבר משתמש אך ורק בחומרים הבטוחים והחדישים ביותר בתחום הרפואה האסתטית העולמית.

     

    האם לאחר הטיפול אצטרך לעבור תקופת החלמה?

    בניגוד לזמן ההחלמה הנדרש לאחר ניתוח, אצלינו אין צורך בזמן החלמה והחזרה לשיגרה היא מיידית, ניתן לחזור לעבודה, לנהוג ואפילו לטוס לאחר הטיפולים.

     

    האם לאחר הטיפול אקבל הנחיות?

    לאחר הטיפול, הרופא ייתן לך דף הנחיות ויעבור איתך על ההנחייות לוודא שהן מובנות לך. כל הדגשים יינתנו לך, כולל חשיפה לשמש, ספורט וכו'.
    מטופלים לפני ואחרי
    לפני
    אחרי
    לפני
    אחרי
    צפה בגלריה המלאה
    להתייעצות ולקביעת תור לפגישה עם ד"ר צבר
    אנחנו מבטיחים פרטיות מלאה.