לפגישת יעוץ עם ד"ר צבר

    צור קשר

    החלמה מניתוח אף

    החלמה מניתוח אף הוא משפט שאינו משתייך לעולם הרפואה האסתטית כיום. אמנם יש עדיין מספר לא מבוטל של אנשים שבוחרים בניתוחי אף קלאסיים, ניתוחים שמצריכים הרדמה וכרוכים בתקופת החלמה, תופעות לוואי קשות וסיכון לסיבוכים לא פשוטים, אך הנטייה הטבעית של רוב האנשים היא לפנות לטיפולים החדשניים של הרפואה האסתטית, טיפולים שמבוצעים ללא ניתוח ומבטיחים תוצאה טבעית וטובה יותר מזו של ניתוח אף קלאסי, טיפולים שאינם מצריכים הרדמה כללית או צורך בתקופת החלמה מניתוח אף. נכון להיום הרוב בוחר בטיפולים לא פולשניים. אחד מאותם טיפולים לא פולשניים נקרא תיקון אף ללא ניתוח או "ניתוח אף ללא ניתוח".

    החלמה מניתוח אף

    החלמה מניתוח אף קלאסי

    ניתוח אף קלאסי נמשך בין שעה לשעתיים (בדרך כלל). לאחר הניתוח מושם גבס על האף ולרוב  על המנותח להישאר באישפוז ליממה. המנותח חווה קשיי נשימה,נפיחות,שטפי דם סביב העיניים, כאבים ותופעות לוואי אחרות.לאחר הניתוח קיים סיכון במידת מה לדימומים וסיבוכים אחרים. אם הכל תקין המטופל נשלח הביתה וזקוק לתקופת החלמה של מספר שבועות. הנפיחות עלולה להישאר חודשים רבים אחרי הניתוח וכך קורה מצב שבו המטופל חושב שהוא רואה את התוצאה הסופית וכשהנפיחות נעלמת לחלוטין לאחר כשנה, מתגלה לעיתים תוצאה מאוד לא נעימה של אסימטריה, תיקון יתר, אף מגלשה, אף צבוט, שקעים ובליטות סחוסיות ועוד.

    עוד על ניתוחי אף באתר של ד"ר צבר:

    ניתוח אף ללא ניתוח

    אפשרות נוספת שתופסת תאוצה בשנים האחרונות, היא ניתוח אף ללא ניתוח או תיקון אף ללא ניתוח. מדובר בטיפול חדשני בשיטה הלא מסורתית שמוביל לתוצאה טובה וטבעית יותר מזו של ניתוחי אף, ללא הצורך בהרדמה, תקופת החלמה וכאבים מיותרים. למעשה, החלמה מניתוח אף מסוג זה קצרה מאד ומיידית.

    ניתוח אף

    למי זה מתאים?

    טיפול זה מתאים לבני 18 ומעלה, הוא בטוח, מבוצע ברוב המקרים באמצעות חומרים מאושרי- FDA ומאפשר חזרה מיידית לשגרה. תיקון אף ללא ניתוח, טפול שמבצע ד"ר דייויד צבר מזה שנים במקרים בהם הוא נדרש לתקן אפים של אנשים שעברו ניתוחי אף כושלים או של אנשים המבקשים לשפר את המראה האסתטי של אפם:  אף שבור, אף עם גבנון, בליטות סחוסיות באף, קמטי הבעה בגב האף, אף נשרי או בצורת S, אף א-סימטרי ומקרים נוספים של ליקויים באף.

    היום ניתן לתקן את המראה האסתטי של האף ללא ניתוח וזאת באמצעות טכניקות חדשניות של שיחזור ועיצוב האף. בשיטות אלו הרופא יזריק חומרי מילוי מסוגים שונים, כמו ראדייס או אלנסה בהליך קצר ובטוח.  התוצאה מהירה ומרשימה והמטופלים יכולים לחזור מיידית לשגרה מלאה ללא  צורך בתקופת החלמה .

    ברוכים הבאים למאה ה- 21!

    לפרטים נוספים, הינכם מוזמנים ליצור קשר עם המרפאה.