לפגישת יעוץ עם ד"ר צבר

    צור קשר

    המרכז לרפואה אסתטית ד"ר דייויד צבר – אסתטיקה רפואית

    מחפשים רפואה אסתטית בת"א?

    הצטרפו לאלפי לקוחותינו המרוצים ברחבי הארץ, נשים וגברים

    ותהנו מתוצאות שלא ידעתם שניתן להשיג ללא ניתוח ומשיפור באיכות החיים.

    מרכז לרפואה אסתטית ד


    החזון שלנו
    :

    אנחנו במרכז לרפואה אסתטית ד"ר דייויד צבר, פועלים על מנת לשפר ולשדרג את איכות החיים של מטופלינו מבחינת הנראות ומבחינת התחושה. אנחנו יודעים שלכל מטופל או מטופלת יש את הרצונות, החששות והחזון שלהם ולכן מבחינתינו מדובר בתהליך שאנחנו עוברים ביחד איתם, במטרה לתת את ההכוונה הטובה ביותר.

    המחויבות שלנו:

    אנו מחויבים לקהל לקוחותינו, לפעול במקצועיות וביושרה, מתוך אחריות ומתוך מתן יחס אישי לכל מטופלת ומטופל. כל הטיפולים במרכז מבוצעים אך ורק ע"י ד"ר צבר, באמצעות השיטות והחומרים הבטוחים, היעילים והחדישים ביותר. חומרים אלו עומדים בכל תקני הרפואה המחמירים ביותר.

    ד"ר צבר מזמין אותך לפגישת ייעוץ אישית – פנים אל פנים, במהלכה יותאם לך הטיפול הטוב ביותר, בלי לחצים מיותרים ועם הרבה סבלנות והקשבה.

    אלונה וקמילה, יועצות אסתטיקה:

    תמיד תתקבלו על ידן עם חיוך ותקבלו את עזרתן לפני פגישת הייעוץ אצל הרופא, לפני הטיפולים ובמהלכם, באופן אישי ומקצועי. את הליווי וההדרכה תקבלו מהן גם לאחר הטיפול, במרפאה וגם בטלפון, בכל נושא ובכל שאלה ותמיד תרגישו שיש לכם אוזן קשבת ומקצועית.

    גל, מנהלת:

    חיה ונושמת את עולם האסתטיקה כבר שנים ומכירה את כל סוגי הטיפולים, החומרים, השיטות, מה כדאי ומה לא כדאי, למה וכמה. את העצות שלה לא תקבלו מאף רופא!

    גל: "תחום הרפואה האסתטית הינו תחום של תוצאות. המטופלים מגיעים עם רמת ציפיות מסוימת מהטיפול ותפקידי כמנהלת המרפאה, ליצור התאמה מלאה בין הציפיות לבין הטיפול אשר ייתן את התוצאה הטובה ביותר."

    קמילה, מנהלת קשרי לקוחות:

    קמילה המקסימה היא זו שתחזור אליכם בטלפון, וואטסאפ, מייל, פייסבוק, אינסטגרם ובכל דרך אחרת כדי לתת לכם מענה מהיר, אדיב ומקצועי. לקמילה נסיון רב שנים בתחום והיא זו שתוכל לתת לכם מענה לשאלות ותקבע לכם תור לתאריך הפנוי הכי קרוב.

    שביעות הרצון שלכם היא ההצלחה שלנו:

    הצטרפו עוד היום לאלפי לקוחותינו המרוצים ברחבי הארץ והעולם, נשים וגברים ותהנו מהבחירה הטובה ביותר, הבחירה במרכז לרפואה אסתטית בת"א של ד"ר צבר והבחירה שלך ביופי.

    מטופלים לפני ואחרי
    לפני
    אחרי
    לפני
    אחרי
    צפה בגלריה המלאה
    להתייעצות ולקביעת תור לפגישה עם ד"ר צבר
    אנחנו מבטיחים פרטיות מלאה.