לפגישת יעוץ עם ד"ר צבר

    צור קשר

    פיסול פנים לאזור השפתיים והגבות

    שלום דר' צבר, אני בת 52 ועם השנים אני מרגישה שאיבדתי נפחים במקומות שונים בפנים. כתוצאה מכך הפנים שלי נהיו פחות סימטריות ואני מרגישה שזה מאוד מבגר אותי. לדוגמא באזור הגבות, אני רואה שגבה ימין יותר נמוכה קצת מהגבה השמאלית (ושלא נדבר על הלחיים שלי)… בנוסף, תמיד סבלתי מכך שהשפה העליונה שלי משמעותית דקה יותר מהשפה התחתונה. רציתי לדעת אם פיסול פנים יכול להתאים לי. מודה לך מקרב לב.

    איבוד הנפחים בפנים הוא חלק מתהליך טבעי בפנים לאורך השנים. את מדברת על אסימטריה בגבות, איבוד נפח כללי כולל בשפתיים ואני מניח שצניחה ואיבוד נפח באזור הלחיים, ניתן לבנות תכנית טיפול פיסול פנים הכוללת שחזור נפחים, תיקון קמטים וצניחות ותיקון אסימטריה כללי. את מוזמנת לפגישת ייעוץ.

     

    שאלה:שלום דר\' צבר, אני בת 52 ועם השנים אני מרגישה שאיבדתי נפחים במקומות שונים בפנים. כתוצאה מכך הפנים שלי נהיו פחות סימטריות ואני מרגישה שזה מאוד מבגר אותי. לדוגמא באזור הגבות, אני רואה שגבה ימין יותר נמוכה קצת מהגבה השמאלית (ושלא נדבר על הלחיים שלי)… בנוסף, תמיד סבלתי מכך שהשפה העליונה שלי משמעותית דקה יותר מהשפה התחתונה. רציתי לדעת אם פיסול פנים יכול להתאים לי. מודה לך מקרב לב.

    בברכה,
    ד"ר דייויד צבר