לפגישת יעוץ עם ד"ר צבר

הסרת קמטי הבעה בעזרת בוטוקס

אנשים רבים ברחבי העולם פונים לרופאים בתחום הרפואה האסתטית שמציעים טיפולי בוטוקס להעלמת קמטי הבעה. נכון להיום טיפולי בוטוקס למטרות אסתטיות מסוימות, מאושרים על ידי ה- FDA (ארגון המזון והתרופות האמריקאי) מעל לעשור וטיפול בבוטוקס נחשב בטוח, מהיר ומניב תוצאות לא פחות ממדהימות.

קמטי הבעה ובוטוקס

קמטי הבעה הם אותם קמטים שנוצרים על פנינו כאשר אנו מביעים: מחייכים, זועפים, מביעים פליאה כו'. זוהי המימיקה של הפנים. התנועות החוזרות של עור הפנים, גורמות ליצירת קמטים.

קמטים אלו הם התוצאה של כיווץ שרירי הפנים. רוב קמטי ההבעה באים לידי ביטוי בין העיניים, במצח ובצידי העיניים. כיווץ חוזר של השרירים בפנים יוצר במרוצת השנים מעבר מקמטים דינאמיים לקמטים קבועים. הגורמים העיקריים שיכולים להשפיע על קמטי ההבעה הם גורמים גנטיים, חשיפה לשמש, לעישון ועוד. תנועות שונות בפנים והזדקנות עור הפנים גורמים לקמטי הבעה בהם יש אפשרות לטפל באמצעות בוטוקס ואף להעלימם לתקופה של שלושה עד ארבעה חודשים מרגע הטיפול.

הסרת קמטי הבעה

עובדות שחשוב לדעת על הבוטוקס

• תוצאה – מחזיקה מעמד כשלושה עד ארבעה חודשים ולאחר מכן יש לחזור על הטיפול.
    • מתאים כמעט לכולם – הזרקת בוטוקס למטרת הסרת או החלקת קמטי הבעה יעילה ומתאימה במרבית המקרים ולרוב המוחלט של האנשים. לפני טיפול בוטוקס יש להתייעץ עם רופא מנוסה בתחום וליידע אותו ברקע הרפואי.
    • מומחיות– חשוב לבחור ברופא בעל שנים רבות של נסיון עם בוטוקס, ע"מ לבדוק התאמת הטיפול הטוב ביותר והמתאים ביותר למטופל. בנוסף, עניין הנסיון של הרופא חשוב מאוד שכן טכניקת ההזרקה, עומק ההזרקה, מינונים מתאימים והכרת השרירים, כל אולו משפיעים בצורה ניכרת על התוצאות.

הסרת קמטי הבעה אצל ד"ר צבר

ד"ר צבר בעל נסיון של שנים רבות בתחום הבוטוקס, מבצע טיפולי בוטוקס ע"פ פרוטוקולים ידועים אך גם בטכניקות חדישות שפיתח בעצמו עם השנים, טכניקות שמביאות לתוצאות טובות יותר ובטוחות יותר.

הגיל הנכון וההשפעה של הבוטוקס

ד"ר דייויד צבר טוען שאם נתחיל טיפולי בוטוקס כבר בעשור השלישי ובמקרים מסוימים אף מוקדם יותר, ניתן לגרום לכך שקמטים קבועים לעולם לא יופיעו, גם בגיל מבוגר!

"יש להתחיל את הטיפול בבוטוקס בשלב הדינאמי של הקמטים ולא כאשר עברנו את נקודת האל-חזור. מדובר בטיפול מונע, כאשר התוצאה האמיתית היא זו שהמטופל חווה שנים קדימה", מוסיף ד"ר צבר. הזרקה בתזמון הנכון יכולה להיות בעלת השפעה מונעת לטווח ארוך. כמומחה בתחום הבוטוקס וכבעל ניסיון רב בתחום ומעורה בכל החידושים בתחום זה בעולם, ד"ר צבר מיישם את השיטות השונות בהצלחה רבה ומגיע לתוצאות מצוינות עם דגש על המראה הטבעי.

לסיכום, הזרקת בוטוקס תפקידה מניעת כיווץ שרירים מסוימים בפנים וכתוצאה מכך מניעת יצירת קמטים חדשים, מניעת החמרה בקמטים הקיימים והצערת מראה הפנים שנים אחורה.