לפגישת יעוץ עם ד"ר צבר

מיגרנה

מה זה מיגרנה – רקע כללי

בניגוד לכאבי ראש מסוגים שונים, מיגרנה היא הפרעה המתבטאת בהתקפים חוזרים של כאב שתוקף צד אחד של הראש, בד"כ באזור המצח, הרקה והעין.

הכאב מאופיין כ"הולם" (כמו פטיש) ומלווה לרוב בבחילות, הקאות ורגישות לאור ולרעש. בלא טיפול למיגרנה, התקף מיגרנה יכול להימשך בין מס' שעות למס' ימים, כאשר הסובלים ממיגרנה מדווחים כי הם חשים הקלה כאשר הם במנוחה בחדר חשוך ושקט.
    מיגרנה נוטה להייות תורשתית ורוב הסובלים ממנה מדווחים על קרובי משפחה שסובלים מהבעיה.

ה"מעוררים" – מה גורם למיגרנה

בין הגורמים השכיחים המעוררים התקפי מיגרנה, ניתן למנות לחץ נפשי, מחסור או עודף בשינה, מחזור חודשי, דילוג על ארוחות ומוצרי מזון כגון: שוקולד, קפאין, יין אדום, גבינות מסוימות ועוד.

פגיעה באיכות החיים

השפעת המיגרנה על איכות החיים היא עמוקה. רוב הסובלים ממיגרנה שאינם מקבלים טיפול, חווים הפרעות בתפקוד הימיומי, פגיעה בפרודוקטיביות ונוטים למחלות כמו דיכאון, הפרעות חרדה, אפילפסיה ושבץ.

שכיחות

המיגרנה מהווה תופעה נפוצה: קיימת הערכה לפיה כ 18% מהנשים וכ 6% מהגברים סובלים ממיגרנה וכ15% מכלל האוכלוסייה בארה"ב ובישראל.
    למרות שמיגרנה יכולה לתקוף בכל גיל, היא נפוצה יותר בגילאים 25 עד 55.

טיפול למיגרנה עם בוטוקס

עד לשנת 2010, נעשה שימוש בטיפולים תרופתיים שונים, להקלת הכאב, לעצירת ההתקף ולמניעה.
    באוקטובר 2010, התקבל אישור הFDA האמריקאי עבור טיפול מניעתי במיגרנה בעזרת בוטוקס נגד כאבי ראש. בוטוקס הינו הטיפול המניעתי היחיד והיעיל ביותר הקיים כיום כטיפול למיגרנה.

ד"ר צבר מטפל בהצלחה רבה במיגרנה באמצעות בוטוקס במטופלות ומטופלים בטווח גילאים רחב. משך טיפול בוטוקס נגד מיגרנה או נגד כאבי ראש האורך כ- 15 דקות, ללא כאבים ועם חזרה מיידית לשיגרה יומיומית.

להתייעצות ולקביעת תור לפגישה עם ד"ר צבר
    אנחנו מבטיחים פרטיות מלאה.
    מטופלים לפני ואחרי
    לפני
    אחרי
    לפני
    אחרי
    צפה בגלריה המלאה

ד"ר דייויד צבר MD: "כרופא, אני רואה אתגר מקצועי בכל מטופלת ומטופל שמגיעים אלי. היכולת להצעיר את מראה הפנים ולפסל מחדש אזורים הזקוקים לשיפור תוך שמירה על המראה הטבעי, הינה אתגר יומיומי עבורי. השפעת הצלחת הטיפול על המטופל והשלכותיה, באה לידי ביטוי לא רק במראה בריא וצעיר יותר אלא גם בחיזוק הבטחון העצמי ושיפור באיכות החיים"

מהרופאים המובילים בארץ ברפואה אסתטית בכלל ובתחום פיסול פנים בפרט, מקדיש ד"ר צבר את מרבית זמנו לתחום הרפואה האסתטית הלא פולשנית, בפיתוח שיטות טיפול ויישומן במרפאה. שיטות אלה מבוססות על הידע והנסיון הרב שצבר בארץ ובעולם ומיושמות בהצלחה רבה במרפאתו, בה עוברים מידי יום מטופלות ומטופלים רבים ומרוצים.

פגוש את ד"ר צבר
    ממובילי תחום הרפואה האסתטית בישראל

לפגישת יעוץ אישית עם דר צבר

דר. צבר
      14/02/2017
      בוטוקס מידע נוסף
      בוטוקס / בוטוליניום טוקסין (Botulinum Toxin) בוטוליניום טוקסין הינו קומפלקס חלבוני המופק בתנאי מעבדה קפדניים, מחיידק הקרוי קלוסטרידום בוטוליניום. קיימים שבעה סוגים (סרוטיפים) שונים

אני סובל ממיגרנות מגיל צעיר האם בוטוקס יכול לעזור לי?

בהחלט, בוטוקס הינו הטיפול המונע היחיד שקיים היום, כמובן שתצטרך לעבור ייעוץ ע"מ לבדוק התאמה.

ד"ר דייויד צבר

היי ד"ר, איפה בדיוק מזריקים את הבוטוקס ? כל כמה זמן צריך לתחזק את זה?

מיקום הנקודות להזרקה משתנה בהתאם למיקום הכאב ודפוס המיגרנה הספציפי שלך. בד"כ צריך לחזור על הטיפול בממוצע כל חצי שנה אך לעיתים משך האפקט מתארך או לחלופין מתקצר.

שלום,
      אני בת 37, סובלת ממיגרנות (1-3 פעמים בחודש למשך 3 ימים כל מיגרנה) ומטופלת בריזלט ואימיטרקס. אני מעונינת להיכנס להריון וחוששת מכאבי המיגרנות ללא אפשרות לקחת תרופות. האם בוטוקס הוא פיתרון מתאים לפני כניסה להריון?

הבוטוקס יכול להוות פתרון מניעתי למיגרנה,למעשה זהו הטיפול המניעתי היחיד שקיים כיום לבעיה זו, אך מדובר בפתרון זמני.

ד"ר דייויד צבר

אני בת 62 וסובלת ממיגרנה ברמה יום יומית .איבוד שליטה במנופאוזה .מטופלת ברלרט 40 יום יום.
      הכאב מתחיל בצואר ומשפיע על כל הראש.האם בוטוקס יעיל? לבוא ליעוץ?

הבוטוקס / הדיספורט אכן יעילים ביותר. מדובר בטיפול מונע במיגרנה, מאושר FDA והיחיד שקיים כיום. את מוזמנת להגיע אלי לייעוץ וכמובן לטיפול.

יש לי מיגרינה חודש בשנה שזה בזמן מעבר בין חורף לקיץ

אתה מוזמן להגיע לייעוץ.