לפגישת יעוץ עם ד"ר צבר

    צור קשר

    שיטות לתיקון קמטים

    בעבר ברירת המחדל שעמדה בפני אנשים שרצו להצעיר את מראה הפנים, הייתה ניתוח פלסטי. היום, רוב האנשים חוששים מניתוחים ומכל המשתמע מהם, מוותרים על סכין המנתחים ופונים אל הרפואה האסתטית, תחום שנמצא בהתפתחות מתמדת של טיפולים בשיטות לא ניתוחיות.

    הסיבות לכך הן בעיקר הבטיחות שבטיפולים והתוצאות הטבעייות של הטיפולים הללו. בין אם מדובר במתיחת פנים ללא ניתוח, עיצוב אזורים שונים בפנים, תיקון אף, עיבוי שפתיים, מילוי קמטים ועוד.

     תיקון קמטים

    רקע כללי על קמטים

    קמטים ניתן לכנות גם כקפלים בעור. הם נוצרים לרוב כתוצאה מפגיעה בשכבות החיצוניות של העור, ירידה בגמישות העור ובמוצקות העור. יש סיבות רבות להיווצרותם של קמטים. רוב הקמטים נוצרים כתוצאה מתהליך ארוך שנים שנקרא הזדקנות העור, אחרים נוצרים בעקבות חשיפת יתר לשמש, מגע ממושך של העור עם מים ועוד סיבות נוספות.

    סוגי קמטים

    נכון להיום הקמטים נחלקים לשניים, קמטי הבעה או קמטים דינאמיים וקמטים קבועים או קמטים סטאטיים. הקמטים הקטנים יותר מכונים לעיתים 'קמטוטים' וניתן למצוא אותם בעיקר סביב העיניים והפה, אך גם בלחיים ובאזורים נוספים.

    קמטי ההבעה ממוקמים במצח, בין הגבות, בצידי העיניים, בצידי האף ובאזורים אחרים בפנים. מאז ומעולם אנשים ניסו להשוות לפניהם מראה אסתטי יותר וזאת על ידי יישור ו/או מילוי קמטים בשיטות שונות, שכן קמטים נתפסים ומעידים לרוב על עור מבוגר יותר, עייף יותר וובמקרים רבים מעידים גם על מתח נפשי ממושך.

    טיפול בקמטים

    מסיבות אסתטיות נשים וגברים כאחד, בישראל וכן במקומות רבים אחרים ברחבי העולם, מעוניינים למנוע את הופעתם של קמטים חדשים ולהעלים את הקמטים הקיימים בפניהם. כיום קיימת מודעות גדולה לנזקי השמש, ומניעת חשיפת יתר לשמש היא דבר שבשגרה בכל מדינות המערב.

    למרות פעולות המנע ולמרות השימוש בתכשירים שונים הנמכרים בבתי מרקחת וברשת האינטרנט, שיעילותם גבולית ואף מוטלת בספק, בסופו של דבר הם פונים לרופאים העוסקים ברפואה אסתטית.

    במידה והרופא אליו פנו הינו מנוסה ובקיא ברזי התחום, הוא יוכל להציע שיטות שונות להעלמתם של הקמטים באמצעות חומרים בטוחים לחלוטין. מעבר לטיפול בבוטוקס ובחומרי מילוי, הגישה החדשה שרווחת בתחום היא ללא ספק "פיסול פנים", שיטה שמבצע ד"ר דייויד צבר מזה שנים רבות בארץ ואשר הפכה לטרנד עולמי.

    בחירת הרופא הנכון – ראשונה במעלה!

    ביצוע טיפול למטרת מילוי קמטים, חשוב מאוד שיעשה אך ורק בידי רופא מנוסה מאוד ובעל רקורד עשיר בתחום.  מדובר בעור הפנים שלכם וכל שגיאה שנובעת מחוסר מקצועיות או מחוסר נסיון, לא רק שלא תשפר את מראה פניכם אלא תגרום לנזק שיכול לעיתים להייות בלתי הפיך.

    ד"ר צבר מהרופאים המובילים בישראל ובעולם בתחום הרפואה האסתטית וטכניקת פיסול הפנים, מאחוריו שנים רבות של נסיון בתחום טיפולי מילוי קמטים ושיטות נוספות, כולן בטוחות, לא פולשניות וללא ניתוח.

    ד"ר צבר מקפיד לעשות שימוש אך ורק בחומרי מילוי חדשניים ובטוחים שעומדים בתקנים המחמירים ביותר ונוקט בשיטות טיפול מתקדמות שהוכיחו את עצמן לאורך שנים ועל אלפי מטופלות ומטופלים מרוצים שטופלו על ידו. ד"ר דיוויד צבר יבחן לעומק את עור הפנים שלכם, את מבנה הפנים ואת התמורות שחלו בהם ולאחר הסבר מפורט הוא מהי או מהן השיטות וסוג הטיפולים המתאימים ביותר עבורכם במטרה להעלים את אותם קמטים.

    יישום הלכה למעשה

    מילוי קמטים מבוצע באמצעות חומרי מילוי בעלי רמות סמיכות שונות ובעלי יכולת הרמה כזו או אחרת, הכל בהתאם לסוג העור, רמת הגמישות ורמת הרפיון בעור. לעיתים נדרש גם טיפול בוטוקס ע"מ למנוע את הופעתם המחודשת של הקמטים או את הופעתם של קמטים כתוצאה ממימיקה של הפנים. בנוסף ניתן להשפיע על הקמטים באמצעות חוטים נספגים אשר יודעים לבצע מתיחה עדינה של העור והעלים את הקמטים ואת הצניחה באם קיימת.

    מילוי הקמטים מבוצע בידיו של ד"ר צבר בד"כ באמצעות שיטת ה"מיקרו-קאנולה", אך שיטה זו אינה מתאימה לכולם ולכן תיעשה במקרים מסוימים באמצעות השיטה הקלאסית.

    • מילוי קמטים בפנים בשיטת המיקרו- קאנולה – כאן לא נעשה שימוש במחטים. הפעולה מבוצעת באמצעות צינורית דקיקה בכדי להחדיר את חומרי המילוי אל מתחת לעור. פעולת החדרת הצינורית איננה מלווה בכאבים כלל והתוצאה הנהדרת מתקבלת באופן מיידי
    • מילוי קמטים באמצעות מחט– ד"ר צבר משתמש אך ורק במחטים הדקות בעולם ולעיתים משלב מחט ומיקרו-קאנולה במהלך אותו טיפול. פעולה זו בטוחה וקצרה.
    • מילוי קמטים לאחר בוטוקס – מילוי הקמטים בשילוב בוטוקס הוא הנפוץ ביותר והטוב ביותר להשגת תוצאות יפות וטבעייות אך גם במקרה זו, השיטה אינה מתאימה בכל המקרים ולכן כל מקרה לגופו.