לפגישת יעוץ עם ד"ר צבר

    צור קשר

    כל מה שרציתם לדעת על עיצוב סנטר

    עיצוב סנטר

    במסגרת המגמה לפתח טיפולים לא פולשניים כדי להימנע מפרוצדורות ניתוחיות, ד"ר צבר – בעל נסיון עשיר בתחום האסתטיקה הרפואית מעצב ומתקן סנטרים בהליך פשוט וקצר ללא ניתוח: עיצוב סנטר וקו הלסת / תיקון סנטר (Chin Remodeling / Reshaping)

    מספר עובדות

    הסנטר הוא מבנה תלת מימד המכיל שני מרכיבים עיקריים:

    • מבנה העצם (לסת תחתונה)
    • הרקמות הרכות העוטפות אותו (עור ותת-עור).

    סנטר אידיאלי הוא תוצאה של איזון הרמוני בין שני המרכיבים הללו.

    מעבר להיותו בליטת עצם בחלק התחתון של הפנים, משחק הסנטר תפקיד אסתטי חשוב ביצירת הפרופיל וקווי המתאר של הפנים. הוא מגדיר את אופי הפנים ויש אומרים אף את אופי האדם. לכן טעות היא לחשוב שפגם אסתטי בסנטר אינו משפיע באופן משמעותי על מראה הפנים.

    חשיבותו האסתטית כה רבה שהחברה המערבית שלנו "הדביקה" לסוגי סנטר שונים קווי אישיות:

    גבר בעל סנטר קטן או אחורי, מזוהה כביישן, לא החלטי ולעיתים נשי. לעומת זאת, גבר בעל סנטר רחב וקדמי (בולט) מזוהה כדומיננטי, אתלטי, אגרסיבי ואסרטיבי. אשה בעלת סנטר רחב או מרובע, מזוהה כחזקה וגברית.

    ככלל, אצל הגבר נחשב הסנטר סמל לגבריות ואצל האשה סמל לחושניות.

    "כאשר אני ניגש לבדוק מטופל/ת, עלי לקחת בחשבון ולבדוק את כלל האלמנטים המרכיבים את הפנים. התצורה של עצמות הפנים וקווי המתאר הייחודיים שהן יוצרות, הם שיגדירו את עוצמת המשיכה המוקרנת מאותם פנים. הסנטר הוא אחד האלמנטים האסתטיים החשובים יותר בפנים, ביחד עם האף ועצמות הלחיים. ניתן לעצב בטכניקות פשוטות ובטוחות את האזורים הללו ובכך ליצור או להחזיר את האיזון והיופי לפנים (פיסול פנים). כך למשל ישנם מקרים בהם אני פותר בעיה של אף בולט ע"י תיקון של סנטר קטן."

    כמו שאר אזורי הפנים, גם הסנטר לא חף משינויי הזמן והסביבה ועובר עם השנים תהליכי ניוון. העור מאבד מהחיוניות, מהחוזק ומהגמישות שלו. שכבת השומן התת עורי הולכת ונעלמת, קיימת ספיגה הדרגתית של העצם וכתוצאה מכך ובגלל כח הכבידה, הסנטר הופך רפוי, מאבד נפח ונוצרים עודפי עור.

    עיצוב סנטר

    טיפול יעיל ובטוח ללא ניתוח

    עד לשנות האלפיים, הפתרון היחיד לבעיות אסתטיות של הפנים בכלל ושל הסנטר בפרט, היה פולשני/ניתוחי באמצעות ניתוח סנטר (החדרת שתל סנטרי או חיתוך העצם, הזזתה וקיבועה) הכרוך בכאבים, נפיחות, צלקת, פוטנציאל לסיבוכים (זיהום, דימום, נדידה, איבוד תחושה) וזמן החלמה ארוך.

    כיום, בעידן של רפואה בטוחה יותר ולא פולשנית, עיצוב סנטר וקו הלסת בשיטה לפיה ד"ר צבר עובד מביאה פתרון פשוט, קצר, ללא כאבים ובעיקר בטוח (ללא ניתוח) וללא זמן החלמה!! התוצאות מיידיות. ניתן לצפות בתמונות עיצוב סנטר לפני ואחרי – כולם מטופלים של ד"ר צבר.

    ד"ר צבר מבצע את הטיפול בנשים וגברים, בעזרת חומרי מילוי מתקדמים, בוטוקס וחומרים ממיסי שומן . ניתן לעצב ולהתאים את האזור המטופל לשינויי הגיל, גם זמן רב לאחר הטיפול הראשוני.

    למי מתאים הטיפול?

    מטרת הטיפול החדשני, להחזיר את הפרופורציות הנכונות למבנה הפנים ולהביא לשיפור ועיצוב של הסנטר ו/או קו הלסת.

    מעבר לשינויים אסתטיים הקשורים לגיל, הטיפול מיועד גם לפגמים אסתטיים של הסנטר וקו הלסת כתוצאה מעיוותים מולדים, תאונה, פציעה, אסימטריה, הסרת גידולים המותירה שקעים ופגמים בקו הלסת, סנטר בעל עור מכווץ (כתוצאה מפעילות יתר של השרירים באזור) ואנשים שעברו ירידה משמעותית במשקל (במקרים של עיוותים קשים המצריכים התערבות פולשנית, אני ממליץ על ניתוח).

    טיפול עיצוב סנטר וקו הלסת אינו מיועד למקרים קשים של מומים מולדים באזור הסנטר. במקרים כאלה, מומלץ על טיפול ניתוחי.

    טיפולי עיצוב סנטר שצויינו במאמר זה, מבוצעים מידי יום ע"י . השימוש בחומרי מילוי, בחומרי ליפוליזיס (המסת שומנים) וחומרים אחרים כולל בוטוקס, בטוח, ללא כאבים וללא סיבוכים ומיועד לנשים וגברים כאחד.