לפגישת יעוץ עם ד"ר צבר

    צור קשר

    ניתוח אף ללא ניתוח

    ניתוח אף "ללא ניתוח" – תוצאה מושלמת ויחד עם זאת הפיכה

    גם היום, רוב האנשים שקיבלו החלטה לתקן את האף שלהם, בטוחים שהאפשרות היחידה העומדת בפניהם היא ניתוח אף. רבים עברו ועוברים ניתוח אף שכרוך במקרים רבים בתוצאות מאוד לא טבעייות בלשון המעטה, מגיעים לד"ר דייויד צבר לתיקון הפגמים שנוצרו בעקבות הניתוח.

    המשפט "אם הייתי יודע" חוזר על עצמו מידי יום במרפאתו של ד"ר צבר. ניתוח אף ללא ניתוח הינו טיפול רפואי שהולך והופך לאחד הפופולאריים ביותר בתחום הרפואה האסתטית, אם כי הוא דורש נסיון רב של המטפל. תוצאות הטיפול טבעייות ובניגוד לטיפול הניתוחי, הן גם הפיכות.

    ניתוח אף

    ניתוח אף קלאסי

    ניתוח אף כפי שרוב האנשים מכירים אותו הוא ניתוח פלסטי המבוצע תחת הרדמה מקומית או כללית. הגיל המינימאלי בו מותר לעבור את הניתוח הוא 16 וזאת משום שעד אותו גיל האף עדיין לא הגיע לשלבים האחרונים של התפתחותו. ניתוח אף מבוצע בשיטה פתוחה או סגורה ואורך כשעתיים.

    במהלך ניתוח אף מבוצעים חתכים, כריתת סחוסים, שבירת עצמות ושיוף. ניתוח אף נחשב לאחד הניתוחים הפלסטיים המסובכים יותר וחשוב לקחת בחשבון שבדיוק כמו כל ניתוח גם ניתוח שכזה טומן בחובו סיכונים, ותופעות לוואי שמופיעות לאחר הניתוח. לא מעט מקרים של ניתוח אף מובילים לניתוח אף שני על מנת לתקן את הראשון ובמקרים מסוימים מבוצעים גם ניתוח שלישי ורביעי וברוב המקרים לאחר מספר ניתוחים שכאלה האף מקבל מראה מלאכותי ומתוקן באופן מוגזם.

    תיקוני אף

    בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מחליטים לעבור תיקון אף ללא ניוח שמניב תוצאות מוצלחות יותר, מאלו המתקבלות לאחר ניתוח אף וללא סיכונים הכרוכים בניוח שכזה. טיפול תיקון אף ללא ניתוח הינו טיפול חדשני ומהפכני. טיפול זה מבטיח תוצאות טבעיות, מיידיות, ללא הצורך בהרדמה מלאה וללא הצורך בזמן החלמה. תיקון אף ללא ניתוח מתאים לרוב המקרים של פגמים כאלו ואחרים באף ממקור כזה או אחר. בין אם מדובר בפגם מולד, פגם כתוצאה מחבלה, ניתוח כושל או כל מקור אחר. מדובר בלא פחות מ"פיסול אף" שדורש מהרופא לא רק ניסיון רב אלא גם ראייה אומנותית ע"מ להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

    מה ההבדל?

    תיקון ועיצוב מראה האף נעשה על ידי רופאים בעלי ניסיון בתחום הרפואה האסתטית. החומרים בהם נעשה שימוש במהלך הטיפול לתיקון האף ועיצובו הם חומרי מילוי בטוחים ומאושרים כמו "ראדייס" או "אלנסה". הטיפול הוא טיפול מרפאתי ללא אשפוז, התהליך קצר ואין צורך בזמן החלמה. לאחר הטיפול המטופל חוזר לשגרה מלאה.

    לסיכום, נכון להיום קיימת אפשרות לעבור תיקון אף ללא ניתוח המהווה אלטרנטיבה בטוחה לאופצייה היחידה שהכרנו עד לא מזמן, ניתוח אף. התוצאות טובות יותר, טבעיות יותר ווהטיפול לאין ערוך בטוח יותר. בנוסף, החומר המוזרק נספג בהדרגה ונעלם בהדרגה מהגוף, דבר המאפשר למטופל להחליט באם הוא מעוניין לחזור על התהליך או לא. בניגוד לניתוח אף, כאן קיימת בידי המטופל זכות הבחירה בנוגע לעתיד האף שלו.

    למידע נוסף: