לפגישת יעוץ עם ד"ר צבר

    צור קשר

    מתיחת פנים וצוואר ללא ניתוח

    יותר ויותר נשים מגיעות אלי בבקשות  שחוזרות על עצמן מידי יום: "ד"ר תעלים לי את הרפיון בצוואר" או "אני רוצה את הגבות שהיו לי לפני 20 שנה" או "אני מרגישה שהחלק התחתון של הפנים צנח לי.."

    מתיחת פנים רק בניתוח, האמנם?

    רבים חושבים שעור רפוי בפנים או בצוואר ניתן למתוח אך ורק באמצעות ניתוח. הקביעה הזאת הייתה נכונה עד לפני מספר שנים לא רב ואז הגיעו החוטים שרבות דובר וסופר עליהם אבל הם לא ממש סיפקו את הסחורה כי הם נתנו תוצאה מסוימת אם בכלל, הם היו החוטים הטובים ביותר בתקופתם.

    במשך שנים ניסיתי חוט אחרי חוט, שנה אחר שנה עד שהגעתי לחוטים שאני משתמש בהם היום וכאן אני יכול לקבוע באופן חד משמעי על סמך נסיוני הרב שעבורי וכמובן עבור לקוחותיי, הם הטובים ביותר שקיימים היום בעולם.
    מדובר בחוטים המיוצרים באיטליה וקיימים בשוק כבר לא מעט שנים.

    איכות החוטים קריטית לתהליך מתיחת הפנים

    אותה חברה מייצרת סוגים שונים של חוטים אך אני מדבר על חוט ספציפי שיודע למתוח ולהרים כמו שאף חוט אחר שהשתמשתי בו עד היום, לא הצליח, וניסיתי לעניות דעתי את כל הסוגים הקיימים היום בשוק. הם חזקים ובטוחים, הם פשוטים לשימוש והם יודעים להיעלם לחלוטין ולגרות את תאי הגוף לייצר את חלבון המיצוק, הלא הוא הקולגן, שיחליף אותם וישאר לתמיד. אני משתמש בחוטים האלה כדי לתת מענה לרפיון עור הצוואר בעיקר אצל נשים, להרמת גבות, מתיחה והרמה של צניחות על קו הלסת, של צניחות בצידי האף והפה ואפילו לתיקון רפיון בבטן ובאזורים אחרים.

    פלא? כן ולא. פלא מכיון שאתם כבר לא מוכרחים לרוץ לניתוח ולא חייבים שיחתכו אתכם ויתפרו אתכם ויצלקו אתכם כדי להחזיר את המראה מספר שנים אחורה. לא פלא, מכיוון שלא מדובר בלחיצת כפתור. הטיפול דורש נסיון, דורש עבודה בטכניקות מסוימות וראייה אמנותית לא פחות ע"מ להגיע לתוצאות הרצויות והטבעיות.

    בפעם הבאה שאתם מגיעים לייעוץ בתחום, שאלו על מתיחת פנים ללא ניתוח ובקשו לדעת באילו סוגי חוטים מדובר וכמה נסיון בטיפול מסוג זה יש לאותו רופא/ה.

    אני מזמין אתכם לפגישת ייעוץ במהלכה אשמח להסביר ולהדגים כיצד מתבצע הטיפול ומהן האפשרויות ע"מ להגיע לתוצאה המבוקשת.

    פרטים נוספים בנוגע למתיחת פנים ללא ניתוח, תוכלו למצוא באתר שלי

    בעמוד המאמרים תוכלו למצוא מידע נוסף על מתיחת פנים ללא ניתוח באמצעות חוטים נספגים