לפגישת יעוץ עם ד"ר צבר

    צור קשר

    חומרי מילוי? לא רק חומצה היאלורונית

    חומרי מילוי? לא רק חומצה היאלורונית

    למי לא יצא עדיין לשאול או להתעניין בנוגע לפיסול פנים? ברוב המקרים צמד המילים שיחזור על עצמו הרבה מאוד פעמים בתשובה שתקבלו הוא "חומצה היאלורונית". לא תשמעו הרבה את השמות "ראדייס" או "אלנסה".

    כדאי לדעת: חומצה היאלורונית היא ללא ספק מלכת חומרי המילוי הבלתי מעורערת וכבודה במקומה מונח, במיוחד כשמדובר בחומצה היאלורונית מסידרת "וייקרוס" (Vycross) היוקרתית של חברת אלרגן האמריקאית יצרנית המותג ג'ובידרם.

    חשוב לדעת! חומצה היאלורונית היא חומר מצוין להשתמש בו לפיסול פנים, אבל, מעבר לחומצה היאלורונית יש חומרים אחרים, בטוחים ונספגים גם הם, שפחות שמעתם עליהם כי הם דורשים הרבה יותר נסיון ממי שמזריק אותם. מדובר בקטגוריית חומרי מילוי שנקראת CIT. פה כבר מדובר בקבוצה אחרת של חומרי מילוי חדשניים אשר משתמשים במנגנון פעולה שונה מזה של החומצות ההיאלורוניות.

    חומצה היאלורונית היא נחלת כלל הרופאים העוסקים בתחום של אסתטיקה רפואית, עם תוצאות טובות יותר או טובות פחות. קטגוריית CIT  שמורה לבעלי נסיון. לד"ר דייויד צבר נסיון עצום בפיסול פנים בעזרת חומרים אלו מאז שיצאו לשוק האסתטיקה העולמי. הם לא מתאימים לכל אזורי הפנים אך באזורים המתאימים, יתרונם החד משמעי הוא בתוצאה, בטווח האפקט ובתהליך ארוך של יצירת קולגן חדש שנשאר לתמיד. במילים אחרות: גם לכן מגיע!

    צלצלו אלינו ובקשו פיסול פנים מקצועי באמצעות CIT.