לפגישת יעוץ עם ד"ר צבר

    צור קשר

    הצערת עור הפנים

    הצערת עור הפנים באמצעות בוטוקס

    אם בעבר אנשים נאלצו להשלים עם תופעות גיל המעבר והזדקנות העור, כיום יש אפשרות להתמודד עם הדברים וזאת על ידי טיפולים שונים להצערת העור, ביניהם טיפול הצערת עור הפנים באמצעות בוטוקס.

    סוגים שונים של טיפולי הצערת פנים

    קיימים סוגים שונים של טיפולי הצערת פנים וטרם ההחלטה לעבור טיפול זה או אחר מומלץ להגיע לרופא בעל נסיון רב בתחום על מנת שיבחן את עור הפנים, יקשיב לציפיות ויתאים את הטיפול הטוב ביותר עבורכם.

    הטיפולים הנפוצים יותר  לשיפור מראה הפנים הם עיבוי השפתיים, תיקון אף, עיצוב הסנטר והלחיים, טשטוש עיגולים שחורים מתחת לעיניים, מתיחת פנים ללא ניתוח, מילוי קמטים וכמובן בוטוקס, הטיפול מספר אחת בתחום הרפואה האסתטית. חומרי המילוי האיכותיים מחזיקים מעמד לאורך זמן ושומרים על נפח ופרופורציות מתאימות בפניהם של נשים וגברים.

    טיפולי בוטוקס הם הנפוצים ביותר

    אחד הטיפולים המבוקשים ביותר בעולם וזה שמתבצע בתדירות קבועה הוא טיפול הצערת פנים באמצעות הזרקת חלבון שנקרא 'בוטוליניום טוקסין' המוכר יותר בשמותיו המסחריים "בוטוקס"
    או "דיספורט".

    ד"ר צבר שידוע כמומחה בתחום של פיסול פנים וכן הצערת עור הפנים ומהמובילים בתחומו, אחראי על פיתוחן של מספר שיטות טיפול חדשניות ומשמש גם כמרצה ומכשיר רופאים בביצוע טיפולים אלה, משתמש בבוטוקס גם לתיקון קמטוטים סביב הפה, הרמת גבות, מתיחת המצח, הרמת קצה האף, תיקון קמטוטים באף ("קמטי הארנב"), עיצוב הצוואר והסנטר ותיקון עיוותים שונים בפנים.

    טיפולי הצערת פנים – במה מדובר?

    טיפולים להצערה והחלקה של עור הפנים הם טיפולים שמתאימים לאנשים המעוניינים להקנות לעור הפנים שלהם מראה צעיר, בריא ורענן יותר.

    רוב האנשים שמגיעים למרפאה על מנת לבצע טיפולי אסתטיקה לא פולשניים להצערת והחלקת עור הפנים הם נשים וגברים שסובלים מאיבוד נפח, קמטים, קימטוטים, שקעים ולעיתים גם רפיון של עור הפנים.

    בעבר הלא רחוק, הפתרון היחיד להצערת עור הפנים היה ניתוחי. לא רק שהאופציה הניתוחית הייתה כרוכה בסיבוכים וצלקות אלא שלא סיפקה פיתרון לקמטי ההבעה במצח, בין הגבות ובצידי העיניים.  כיום ניתן להגיע באמצעות טיפול בוטוקס שאורך 5 דקות, ללא כאבים וללא תופעות לוואי, לתוצאה אפקטיבית ביותר של הצערת עור הפנים, תוצאה טבעית לחלוטין שמחזירה את מראה הפנים שנים אחורה.

    ד"ר דייויד צבר, בעל נסיון עשיר בטיפולי בוטוקס, מבצע במרפאתו את כל טיפולי הבוטוקס, לא רק כטיפול בקמטים אלא גם בהזעת יתר בבית השחי וכן כטיפול במי שסובל מכאבי ראש מסוג מיגרנה. הטיפול אינו מצריך תקופת החלמה שכן בידיים מקצועייות, בוטוקס הוא נטול תופעות לוואי ונחשב לאחד החומרים הבטוחים ביותר בעולם האסתטיקה.