לפגישת יעוץ עם ד"ר צבר

    צור קשר

    החלקת קמטים ללא ניתוח

    החלקת קמטים ללא התערבות כירורגית

    לא מעט מבוגרים נראים בגילם הכרונולוגי אך מרגישים צעירים מגילם ומפגינים התנהגות של אנשים הצעירים מהם בעשור לפחות. עולםהרפואה האסתטית מאפשר להם להיראות כפי שהם מרגישים בעזרת טיפולים חדשניים המקנים למטופלים מראה צעיר ורענן למרות גילם הביולוגי.

    החלקת קמטים

    השילוב בין אנשים מוכשרים ויצירתיים לבין טכנולוגיה שרק הולכת ומתפתחת בצעדי ענק, מאפשר להנות מטיפולים בעלי אופי חדשני ופורץ דרך. טיפולים אלו אינם פולשניים, בעלי פרופיל בטיחותי גבוה מאוד ומביאים לתוצאות טבעייות לחלוטין!
    אם בעבר דובר על בוטוקס וחומרי מילוי, הטרנד העכשווי הוא ללא ספק "פיסול פנים" המשלב אומנות יחד עם רפואה. טיפול זה מאפשר לבצע החלקת קמטים, גם עבור מי שרוצה להקדים תרופה למכה, ללא כל התערבות כירוגית והליכים מסובכים כלשהם.

    מכירים את טיפולי היופי הישנים? תשכחו מהם

    ככל שהשנים עוברות וטכנולוגיות מתפתחות, פחות ופחות אנשים מוכנים לעבור טיפולים פולשניים, הווה אומר – ניתוחיים. ובצדק רב.

    העידן בו הטיפולים הכירורגיים עבור השבת המראה הצעיר לפנים היוו את האפשרות היחידה, חלף. היום, תיקון של עור מדולדל, מקומט וצנוח נעשה בכמה צעדים פשוטים ללא זמן החלמה, ללא סימנים וללא סיכונים כפי שקורה בכל ניתוח כירורגי פולשני בהרדמה מלאה.

    זהו העידן החדש, העידן הבטוח יותר והעידן שבו אנשים אינם מוכנים להתפשר על פחות ממראה טבעי לחלוטין, ללא סיכונים. מיליוני אנשים כבר לקחו חלק במגמה שהולכת וסוחפת עולם שלם.

    טיפולי בוטוקס בבחורה צעירה

    פנים וצוואר צעירים בכמה צעדים פשוטים

    על חוטי הפלא כבר שמעתם? מדובר בחוטים אשר בעזרתם ניתן למתוח את כל אותן נקודות רפויות בעור כתוצאה מאיבוד נפח וגמישות בשילוב עם כח הכבידה. החוטים הללו הינם חוטי פלא משום שהם אינם מצריכים קיבוע כירורגי ומוחדרים בהליך פשוט ולא פולשני.

    הם נספגים בהדרגה עד להיעלמותם ומכאן הפרופיל הבטיחותי הגבוה שלהם. זהו טיפול שאינו לוקח זמן רב לביצוע בידיים מיומנות ומביא לתוצאות טבעייות תוך תהליך החלמה אפסי ונטול צלקות.

    הטיפול החדשני הזה מאפשר לבצע החלקת קמטים, פעוהל שהיא למעשה מתיחה של אזור הפנים והצוואר ללא התערבות כירורגית וללא הרדמה יתרון משמעותי עבור המוני אנשים המשתוקקים להחיזר את המראה הצעיר הטבעימבלי שהדבר יהייה כרוך בניתוח פולשני.

    אלו אזורים ניתן להצעיר ללא ניתוח?

    • הרמת גבות נפולות
    • מתיחת העור בצידי האף או הפה
    • מתיחת העור באזור הלחיים
    • מתיחת העור בקו הלסת
    • מתיחת הצוואר
    • מתיחת עור רפוי בבטן

    למידע נוסף על טיפול החלקת קמטים ללא ניתוח, הינכם מוזמנים ליצור קשר עם המרפאה!